Gyakran Ismételt Kérdések

Megadtam a regisztrációnál a kért adatokat, de nem tudok belépni a webáruházba az e-mailcímemmel és a jelszavammal....
A regisztráció után, a regisztrációban megadott e-mailcímre küld a rendszerünk egy aktiváló linket és kódsort. A linkre kattintva megjelenik az oldalunk, és az ott megjelenő mezőbe kell beírni a kapott kódsort, ezzel a folyamattal aktiválja e-mailcímét rendszerünkben. Amíg ez nem történik meg, addig nem engedi rendszerünk belépni és nem tud vásárolni.

Megadtam a regisztrációnál a kért adatokat és az e-mailcímemre sem kaptam aktiváló e-mailt...
A regisztrációkor esetlegesen az internetet sokan használják, és lassan működnek a levelező rendszerek, és több idő kell mire megkapja e-mailcímére az aktiváló e-mailünket. Vagy esetlegesen rosszul adta meg e-mailcímét a regisztrációkor, ekkor kérjük próbálja meg az újbóli regisztrációt a helyes vagy másik e-mailcímmel.

Nem tudok a kosárba tenni termékeket....
Kérjük ellenőrizze, hogy be van-e jelentkezve e-mailcímével rendszerünkbe, mivel csak belépés után tud a kosárba helyezni termékeket („Felhasználó” mezőben ellenőrizhető, a bal oldali álló menüsoron, ha be van jelentkezve akkor a felhasználó neve található meg ebben a mezőben).

Fizetési módnak átutalást választottam, mégsem kaptam meg a megrendelésemet pár munkanapon belül...
Nem utalta át az összeget számlánkra vagy amennyiben igen és az átutalást választotta fizetési módnak, akkor ebben az esetben is csak akkor adjuk át a futárnak megrendelését amennyiben a megrendelésének teljes díja megérkezett számlánkra (banktól függően 1-3 munkanap lehet). Bármilyen más ok esetén (hiánycikk lett a termék, nem szállítható, stb....) értesítjük megrendelőnket e-mailben vagy telefonon.

Banki adatainkat megtalálhatja a „Fizetési módok”, az ˝Impresszum˝ menüpontokban és az alábbiakban:
Vágó Gyógyszertári Bt.
11740009-20080853 OTP Bank (Új bankszámla!)

Elvileg elküldtem a megrendelésem, de jó pár munkanap múlva sem kaptam meg a megrendelésemet....
Miután minden terméket amit meg kíván rendelni, belehelyezte a kosárba, utána a kosár ikonjára kattintva jelenik meg a megrendelő „lap”. Ebben a menüben kell megadnia a megrendelni kívánt termékek mennyiségét, fizetési módot, a számlázási és szállítási címet.
Megfelelő kitöltés és elküldés esetén, a regisztrációkor és a megrendelőn megadott e-mailcímre is megkapja e-mailben a megrendelését automatikusan (1. e-mail). Amikor összekészítettük megrendelését (átutalás esetében megvárjuk míg megérkezik a számlánkra a megrendelés összege) küldünk egy másik e-mailt (2. e-mail), hogy a megrendelését átadtuk a futárnak, aki a következő munkanapon megkísérli a csomag kiszállítását a megadott szállítási címre.

Köszönjük, hogy a Kertvarosipatika.hu-t választotta.

"A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!"
"Arany Kígyó Patika" Cím: H-2800 Tatabánya-Kertváros, Szent György u. 43.; Telefon: 34/311-537; E-mail: info@kertvarosipatika.hu